دنبال خودم میگردم

  • ۰
  • ۰

تو برام فرق داری

داشتم کیهان کلهر گوش می دادم...آلبوم تنها نخواهم ماند...

اونقدری منقلبم کرد که سریع هندزفریو از گوشم درآوردم و آهنگو قطعش کردم

نباید فعلا سراغ کیهان کلهر و کمانچه ی زخمیش برم

توی یه گروه تلگرامی که تنها گروهیه که توش عضوم پیام دادم:

بچه ها،آهنگای مناسب شکست عشقی چی دارید؟

یکی جواب داد:موضعت چیه؟حمله؟یا اینکه میخوای باهات همدردی کنه؟

رفیقم که توی اون گروه عضوه پیام داد:حمله،من صلاحشو می دونم

یکی از بچه ها برام یه سری پادکست فرستاد و گفت باهاش تا حالا کلی اشک ریخته

اسم پادکستا جدی بود

یکی رو گوش دادم و حس خفه شدن بهم دست داد...لعنت به این بغضی که تموم نمیشه...لامصب اینکه از کیهان کلهر بدتر بود...

دوباره پلی اش کردم و این بار نوشتمش:

چه مرگته جواب نمی دی؟

فازت چیه؟

مگه من مسخرتم؟

مگه علافتم؟

یه گوهی بخور.......

ببین فک نکن نیستی بهم خوش نمیگذره

می گذره،خوشم می گذره،اگه انقد دارم اصرارت می کنم واسه اینه که فرق داره...فرق داره

واسه اینه که فرق داری

تو برام فرق داری...

فقط تو حالمو خوب می کنی...

بفهم...

هیچی حالمو خوب نمی کنه...هیچی...فرق خوب بودن و خوش گذشتنو میدونی چیه؟

می دونی...خوبم می دونی،قطعا حالت خوبه که جواب نمی دی...

و براش فرستادم ...ساعت دو و نیم نصفه شب بود که براش فرستادم و صبح که قبل اذان پاشدم،دیدم که دیده...

و هیچی نگفت بازم هیچی نگفت...


  • ۹۶/۰۶/۱۱
  • سرندیپیتی در جزیره ی ناشناخته

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی